Poyrazin_annesii Bebegım 10 aylık park beşikte yatırıyordm şimdi kalkıyor kendını aşşağı sarkıtıyor düşcek dıye korkuyorum. Sız nerede yatırıyorsunuz. Bu park beşiklerın daha derini varmı. Bn baby plus almştm ama yeternce derin degl
Anneko Poyrazin_annesii bizimki de park yatak ama ara katını aşağı indirince yeterince derin oluyor ara katı indirdiğiniz halde mi aşağı sarkıyor onu anlamadım
2prematureannesi Poyrazin_annesii ben beşik karyola aldım büyüyen besiklerden orda yatırıyorum yatak odasında o yüzden şimdi yer yatağı düşünüyorum oda başladı diye
Kutay_22 Poyrazin_annesii benim bebegim de 10 aylık. Ben de park beşikte yaptırıyorum ama epey derin bizimki. E bebekten aldım ama markası neydi hatırlamıyorum. Üstünde yazmıyor.