Ebrar18 41+3 te suni sancıyla doğum yaptım. Hiç bir açılmam ağrım sancım yoktu. Çok korkuyordum suni sancıdan ama inanın sabah 10 da vermeye başladılar saat 13:30 gibi sancılar başladı 17:22 de doğdu kızım. Hem çok kısa sürdü hemde öyle dayanılmayacak gibi değildi sancılar. Zaten ilk doğumunuz da değilmiş tecrübelisinizdir inşallah kolaylıkla, sağlıklı bir şekilde alırsınız bebeğinizi kucağınıza