Kızlar yavaştan ek gıdaya başladıysanız uygulayabileceğiniz bir tarif var. Ben kendim buldum tarifi ve 1 haftadır çok faydasını gördüm. (Aman Maşallah diyelim 🧿😂) Uygulayıp faydasını gören annelerden tek isteğim dua etmeleri 🕊🙏🏻 Şimdi tarifi yazıyorum
-Herhangi bir meyve (dün çeyrek muz yaptım daha önceki gün çeyrek armut, elma kısacası evinizde ne varsa)
Cam rende vb geçiriyoruz tabağa alıyoruz.
Bu sırada 1 tatlı kaşığı rezeneyi yarım çb suda demliyoruz.
Daha sonra 1-2 tatlı kaşığı bebek irmiğini ocağa alıyoruz ve demlenen rezeneyle bebek irmiğini pişiriyoruz.
Rendelediğimiz meyveyle karıştırıp bebişlere yediriyoruz.
Ben bardağın dibinde kalan rezeneyi de su niyetine ağzı temizlensin diye içiriyorum.
Sonuç mışıl mışıl huzurlu uyuyan bebekler. ❤️
Son akşam uykusunu uyuduktan sonra kalkınca ne yapıyorsak onu yapıyoruz. Benim kızım 8.30 da uykuya hazır olmuş oluyor o yüzden ben saat 7/30 gibi hazırlıyorum bu tarifi yemiş oluyor