CananAtilla 19 Eylül de sezeryan ile Doğum yaptım.hasteneden eve çıktığımızdan beri vücudumdan ter akıyor.millet çorap giy hırka giy lohusasın diyor.inanın ki terden ölüyorum ayaklarım bile terliyor.birde en beteri gece terlemesi.her gece suyum çıkıyor en az iki defa kıyafet değişiyorum.bazen değişemiyorum terim soğuyor.hasta olacağım diye korkuyorum.mersin de yaşıyorum zaten burası sıcak yani.klima veya vantilatör kullanmıyorum ama bugun kırgınlık başladı hasta olursa sütüme geçermiş bebekte üşütürmüş😢.yani bu terleme normal mi kızlar yoksa doktora gideceğim.
yildizcihan CananAtilla cok giyinme de cokta acik giyinme üsutursun. Benim kizim 13 aylik oldu bende hala terleme var.
Ocakhaziran CananAtilla gece su içinde uyanıyordum üşüyüp gece üstümü örtünce bi uyanıyordum üstüm su kışın Doğum yaptım bi de...benim hamileliğin son ayında başladı bu durum şimdi Allah’a şükür geçti
Gizemnl CananAtilla normal. 40 günden fazla yaşadım ben bunu üstelik antalyada yaşıyorum ama mart ayında doğum yaptım gece 2 kere üst değiştirdiğini bilirim afedersiniz iç çamaşırıma kadar sırılsıklam oluyordum.
shachi benim hamileliğimde başlamıştı, şuan bebeğim 8,5 aylık yeni yeni geçiyor diyebilirm🤦🏻♀️ herkeste farklı oluyormuş ama bazısı da terlemiyor
SelinGoktug Evet ben omrumde hic su gibi terledigimi hatirlamam resmen boncuktan daha buyuk ter dokuyodum daha sonra azaldi ama bitmedi suanda hala var 4 ay 7 gun oldu dogum yapali.
Zeynep2304 Benim iki ay sürdü canım kasımda doğum yaptım buz gibi havada hayatımda terlemefiğim kadar terliyordum
Zeynep2304 Benim iki ay sürdü canım kasımda doğum yaptım buz gibi havada hayatımda terlemefiğim kadar terliyordum
Araf52 İCanım terleyebilirsin ama yinede terliyorum diye açık giyinme ben doğum yapalı 2 ay oldu daha yeni yeni azalıyor terlemem ben gecelik giyiyodum sadece evin içinde hava sıcak diye herkes elini ayağnı kapalı tut hastasın dedi dinlemedim bi sıtma tuttu sonra dişlerim kırılcaktı az kalsın sonra dikkat ettm üstünü değiştir duş al rahatlıyosun biraz