Deletedmom_48 aynen uykuda iyi içiyor sütünü ve uyanıkken evde savaş harbi yaşanıyor büyüdükçe değişir dedim ama yok böyle kabul edeceğiz artık 😀 bir çay kaşığı bile yiyemiyor ama gene de evet ısrarla vereceğim eşim mesela kucağında yedirdi az önce o şekilde biraz yedi önlükmüş masaymış böyle şeylerde yemek istemiyor nedense önlüğü görünce bile hemen şok geçirmiş gibi suratıma bakıyor yemek geleceğini biliyor ve mızıldanmaya başlıyor 😂 halbuki bir çok anne kullanır mama önlüğü rahatlıkla
Sevval_59 ocean da etkili değil demişlerdi ocean normalde d vitamini kullanıyorum onda problem yokta Demir olarak tadı iyi bir Demir bulmak zor sanırım ocean tadı nasıl bir de vitagil var keçiboynuzu özlüymüş sidefer önerdi doktor da
Beybisibeybisi üzüm var evet şu an elimde zaten herhangi bir alerjik reaksiyon olursa doğal bir ürün alacağım
Defne1290 evet wefood karadut özü iştah açıyormuş ben de almayı düşünüyorum ama 6. Ayda verilir mi bilmiyorum
Defne1290 ben yemek kaşığına demir ilacını döküp sonra üstüne hafif su ilave edip o şekilde içiriyorum arkasından da hemen tekrar su veriyorum o şekilde içiyor
Bunu da yaptım ama gene de midesine dokundu tiksindi iştahız azaldı bestiron vermiştim en doğal içerikli o diye ama portakal aromalı olunca tadı çok ekşiydi