Kızlar herkes burda ne güzel seni aramıyor ,ne güzel istemiyor falan demişsinizde benim derdim farklı bir anne olarak ben üzülüyorum bebeğimin bana yeterince bağlı olmaması beni üzüyor ,kaynanam bile diyor sen git işine bak ağlamaz arkandan aramıyor hiç diyor nasıl üzülmem.Biz annemin arkasından hep ağlarmışız bebekken çok düşkünmüşüz çocuk oldum ergen oldum,anne oldum ama hala anneme çok düşkünüm ileride de çocuğum bana düşkün olmazsa üzülmeyecek miyim yaa ne güzel bana düşkün değil diye sevinir miyim