asbek Arkadaşlar 6 ay 2 günlüğüz 2 gündür gündüzleri uyutoyorm yarım saat sonra uyanmış oynuyor oluyor.. normalde 1 saat uyurdu ve uyanınca da ağlardı neden böyle oldu anlamıyorum.. böyle ılan var mı aranızda ?