Papatya_a Benim 9 aylık bebeğim var bebeğim 7 aylıkken regl olmadim 3 aydır olmuyorum doktor bana dupbaston verdi adet söktürücü olarak bunun kullanıp hamile kalan varmi ilaci kullanmakta tereddütte kaldım
joyfulmom Papatya_a ben 🙌 Adet düzensizliğim vardı 4 ay korunmadik hamile kalmadım düzensizlik vardı yumurtlama dönemini hesaplayamiyordum doktora gittim duphaston verdi bir ay kullandım sonraki ay hamile kaldım
Papatya_a joyfulmom yaa ben de regl olmuyorum diye kullanıyorum ınsallah hamile kalmam ya Allah isteyenlere nasip etsin