NaimeYilmaz Geçmiş olsun öncelikle.
Tamponlar 2 hafta kadar kalıyor ama duruma baglı değişebiliyor tabi.
İyileşme süreci 1 ayı buluyor ve ameliyat ertesi 1 hafta özellikle baş ağrısı şiddetli gözükebiliyor.
Polip , büyük oranda operasyon iyi geçerse tekrarlamıyor ama astım gibi alerjik bir durum varsa tekrarlayabiliyormuş.