Sigortalı olduğum için analik izni için aldım doğum parası aldım emzirme ödeneği aldim kızlar doğum parası ve emzirmeye eşim nüfus cüzdanını çıkartırken ordaki memur söylemiş başvurmuş yaklaşık ikisine 700 aldim 13 binde analik iznim için rapor paramı aldım