İyi günler herkese doğum yapalı 30 gün oldu normal doğum yaptım üç tane dikişim var dün geceden beri hastayım midem bulanıyor boğazım ağrıyor gözlerim ağrıyor baş ağrısı baş dönmesi titreme üşüme eklem ağrıları sanki dayak yemiş gibiyim burnum tıkalı değil ama nefes almada güçlük çekiyorum dikişlerim yeni yeni düşüyor dikişin olduğu yer şiş ve pis kokulu akıntı var aynı zamanda bebeğim de hasta galiba uyumuyor emzik tutmuyor emzirince susuyor uyuyor yerine koyunca geri uyanıyor ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz 🥺🥺🥺