Nurseda2612 Kızlar merhaba kızımı emzirmeyi bıraktım 2 gün oluyor. Şu an da göğüslerim acayip şiş ve ağrıyor. Çok hassas acıyor dokunamıyorum bile. Memeden kesenler acaba ne zaman normal haline döndü göğüsleriniz ? Ne zaman geçer bu şişlik ve acı
edizsmom Nurseda2612 ne zaman kestiniz yani kaç aylık bebeğiniz birde nasıl ilerlediniz süreç nasıldı gece nasıl ilerlediniz uykusu düzene girdimi acaba ?