Kikiriki ben de heryeri yakıyorum e mutfak soğuk olunca diğer odalara gecmiyor mu soğuk? Çocuk vs giriyor sonuçta mutfağa bide saatlerce yemek yapmıyoruz ki en fazla 1 saat ee sonra hep soğuk olacak🥶 özellikle banyo cocuk gireceği zaman sıcacık olması lazım. Bilemedim çocuklu evde nasıl yakmiyorsunuz bende ona şaşırıyorum