4 ay 9 günlüğüz. Şimdiye kadar da çok iyi değildi uykularımız 3 ay gaz sıkıntısı çektik. 1 hafta güzel uyudu bi kaç gün şimdi 3,4 gündür hiç uyumuyo gündüz . Normalde de gece 1,2 kez kalkardı şimdi saat başı kalkıyor. Nasıl düzelecek bilmiyorum.çok yorgunum