Nurcin54 Merhabalar oğlum 3 ay 1 haftalık dün akşam koltuk altlrından destekleyerek ayaklarını yere bastırdım babası karşısındaydı gel gel dedi ve oğlum 6-7 Adım attı babasına doğru yürüdü ben sadece koltuk altından tuttum başka müdahalem olmadı. Tesadüfen farkettik. Acaba deneyen olursa yazabilir mi çok merak ettim bizimki erken mi başlayacak yürümeye
Cglmsl Nurcin54 4 aylıktı bende denemiştim 😄 8 aylık olacak daha bi yürüme belirtisi yok ayakta duramıyor ama bakalım 🙈
Busarmev Nurcin54 Nurcin54 bnm kizimda 3 aylık bastırmaya korkuyorum erkn deilmi . Bide oturmak istiyor bizimkide oylemi ne zaman oturtmak gerekir kucakta acaba
Nurdanhakan Nurcin54 o aylarda tüm bebekler adım atabilir ama ilerleyen aylarda bunu unutacak siz yine fazla ayağının üstüne bastırmayın gelişmediğinden...bu aylarda oturması bile cok uygun değil cünkü
Mermikkk 3 aylıktı bizde aynısını düşünüyorduk 9 aylık hala emekleme bile yok galiba o aylarda oluyor :)
Nurcin54 Eminaresad bende şok geçirdim her anne yavrusunu özel hisseder ya öyle bişey sandım 😊 aydınlandım
Nurcin54 K@Busarmev#2166763 evet erken amacımız zaten yürütmeye çalışmak değildi ağlıyordu çok onu oyalamaya çalışırken tesadüfen farkettik
Elifduman Benim kızım da yapıyı bunu bu aylara öZel bişey olduğunu düşünüyorum ama insan görünce mutlu oluyor işte
Humaahsen Nurcin54 yeni dogan bebekletde o hareketlerı yapabiliyor ilk kızım 1haftalıkken denemiştim yurumustu s2.kuzımda 40cıkmadı daha adım atıyo sonuc 1.kızım taaa 15aylıkken yurudu 😁
Damlas ağırlık bizdeyken ayağını kaldırıp adım atıyo bizim kız, şuan 4 aylık. Ama sakın ağırlığını vermeyin annesi, çok tehlikeli 🌺🧿