Arkadaşlar merhaba. Oğlum 4. Ayda uyku gerilemesi yaşadı. Yarın 5 aylık olacak ama hala devam ediyor. Yaşayan var mı? Bana öneride bulunabilir misiniz? Sadece memede uyuyor ama o da çok kısa. Gece çok sık uyanıyor. Bazen yarım saatte bir. Lütfen yaşayan varsa yazabilir mi? Ne zaman geçer? Geçer mi :(