Mucizegebelik Kizlar 9 aylık kanda sonuç böyle çıkmış yarın doktora gidicem bu durumu yaşayan ve sıkıntı çıkmayan var mı.
ZeydArelim Aynı durum şu an benim başıma geldi . Pazartesi göstercez doktora bakalım ne diyecek siz gösterebildiniz mi
BalliCorekcik Ezgiyln üniversite hastanesine sevk ettiler orada takip ediliyor 6 ayda bir kan veriyoruz nötropenik bebek diye geçiyor bağışıklık sistemi düşük sık hastalanıyor şimdilik bunların dışında bir durum gelişmedi
dgncgl BalliCorekcik merhaba, 9 aylık bebeğimde aynen lenfosit biraz yüksek nötrofil düşük çıktk. Pzt doktoruna göstericem, sizde gelişmeler nasıl acaba?umarım iyidir bebeğiniz
BalliCorekcik dgncgl merhaba hala üniversite hastanesinde takipteyiz kan veriyoruz 6 ayda bir bunların dışında bağışıklığı düşük olduğu için dikkat etmemiz gerekiyor enfeksiyona açık çünkü ona göre düzenliyoruz pek çok şeyi
dgncgl BalliCorekcik çok geçmiş olsun. Bizde de b12 çok düşük çıktı nötrofille birlikte. 10 gün sonraya tekrar kan tahlili ve periferik yaymayı tekrar edecekler. Bakalım umarım en kısa sürede bebeklerimiz iyileşir 🌸
BalliCorekcik dgncgl inşallah tek duamız bu zaten Allah onları esirgesin🤲🏻 umarım her şey yoluna girer hepimiz için 🌺