Kevserzehra Sanırım pütürlü demek istiyorsunuz. Benim oğlum 7 ay 7 günlük, 6. ayda ek gıdaya geçtik, hiç püre yapmadım, pütürlü yedirdim. Artık çiğneme refleksi oluştu iyice, küçük lokmalar şeklinde yiyebiliyor. Size önerim böyle yapın, bebeğinizi pürüzsüz pürelere ve blender’a alıştırmayın.