Merve5155 Arkadaşlar henüz 1 aylık bebeğim var. Emziriyorum . Doktoruma sordum boyayabilirsin dedi ama çok kararsızım . Var mı herhangi bir öneriniz ? Saçımda çok beyaz var artık psikolojimi bozuyor 🤦🏼♀️
Elmel Merve5155 hayır tabiki doktorlar özellikle dip boya yapmayın diyor kullanacağın boyada bitkisel olmalı yani sen bide saç açıcı yaocaksin kesinlikle yapma bu birçok doktorun görüşü