Kızlar merhaba bebeğim dokuz buçuk aylık yeni diş çıkaracak inşallah , doktorumuza bugün kontrole gittik dişler yerleşmiş patlayacak dedi, yüzünü sürekli bana bastırıp damaklarini sıkıyor doktor da ağrısı oluyordur öyle zamanlarda calpol verebilirsin bir ölçek dedi . Siz bebisleri rahatlatmak için neler yapıyorsunuz yani sürekli de calpol kullanmak zararlı olmaz mı acaba? Üç dört gündur uykuya dalarken aşırı ağlıyor hiç böyle yapmazdı , ne kadar sürer bu süreç ne zaman rahatlariz diş konusunda tecrübeli anneler tavsiyelerinizi bekliyorum :)