ezoza_ Sezeryan olalı 6 ay oldu ilk 40 çıkana kadar akıntılarım oldu ama sonra kesildi 2 gündür damla şeklinde Afedersiniz Yada peçeteye gelen sümükümsü pembe akıntı geliyor Normal mı? Spiral kaydımı diye endişe etmiyor değilim açıkçası