Biz Deneme yanılma yöntemi ile bulduk… SMA verdim olmadı SMA dan sonra Hipp verdik olmadı Ondan sonra Evolvia verdik olmadı Ondan sonra Aptamil e geçtik Kabız olmadı Mama Reddi de olmadı şuan 1 yaş 3 aylık Aptamille devam… Ben memnunum Aptamil den ☺️ 1,5 yaşına gelincede mama dan Kesmeyi düşünüyorum