Kızlar 2 aylık bebeğime Sma Optipro 1 kullanıyorum ama mecbur oldukça, yani düzenli vermiyorum. Dışarıda işim olunca anneme bıraktığımda. Kısacası 3-5 günde 1 kez 60ml veya 90ml olacak şekilde. Normalde 3 hafta ağzı açık kullanım ve saklama süresi var ama ben açılan mamanın bir kısmını buzluğa koysam olur mu? Bu şekilde ziyan oluyor üzülüyorum. Daha önce buzlukta saklayan oldu mu acaba sağlık açısından emin olamadım