Kızlar benim oğlum 11 aylık emziriyorum. İlk 6 ay sütüm gayet iyi yetti doyuyordu. Ek gıdayla destekledim ana öğün süt ara öğün ek gıda şeklinde gidiyorduk. Mama denedim sütüm yetmediği zamanlarda kesinlikle ağzına almıyor yemiyordu 7 aylıkken. Şuan zor bir dönemdeyim eşimle boşanıyoruz sanırım sütüm etkilendi ciddi anlamda sütüm azaldı artık bebeğimi doyurmuyor keyfi emiyor sadece zaten biraz daha büyüdüğü için gündüz ek gıdayla idare ediyorum ama gece emzirsemde süt az diye doymadıgi için sinirleniyor uyumuyor, ağlıyor bende eskiden annemizin yöntemiyle cici bebe ve pirinç unu yapıp verdim ilk zamanlar onlarıda yemiyordu şimdi yiyor sütten umudunu kesince doymayinca şuan onları yiyor ama kabız oluyor ve çok vermek istemiyorum mama daha sağlıklı diye düşünüyorum mama alsam cici bebe yerine mama yedirsem gece zamanla mamayı yer mi kabız yapmayan tavsiye ettiğiniz bir mama var mıdır? (Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler)