Merhaba bebeğim 20 günlük. Bir memeyi tamamen bitirip ondan sonra diğer memeye geçiyorum. Doğru mu yapıyorum acaba? İki kere emzirin bir memeyi diyorlar ama iki kere emmeyle bitmiyor ki bir meme. İçinde süt kalırsa mastit yapmaz mı? Bir de bir memeyi bitirmesi çok uzun sürüyor 3 saat meme emdiğini biliyorum diğer memeden süt sızıyor o arada mesela ama ben yine tamamen bitirmeye çalışıyorum. Bayağı uzun sürüyor bir memeyi bitirmesi. Sanırım son süt az geliyor ilk süte göre. Emmek istiyor 3 4 saat sürüyor dediğim gibi. Toplam 10 15 kere emiyor sanırım mesela aralıklı. Son süt de besleyiciliği yüksek diye sağmak/saklamak istemiyorum emsin istiyorum. Doğru mu yapıyorum acaba yardımcı olabilecek var mı?