elmaliturta DefneRana3881 kinetixden aldım ben baya yumuşak giyiyor memnunum.. tam ilk adım ayakkabısı değil ama yapısı uygun yürürken zorlanmadi
Alyask DefneRana3881 viccodan aldım ben gayet rahat hafıf ayağını sarıyo 👌🏻https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQkimPlKYCLgyCRu8eN5dc8Zu8Ej7c3x1OTLAeTOAAt6JXrIGnH
Haticelif DefneRana3881 bi dr nike ın bi modelini önermişti ilk adım için denk gelirsem tekrar yazarım canm Aymen di sanırım adı bi bak istersen