Bebeğim doğduktan iki gün sonra bazı şeylerin yolunda gitmediğini fark ettim ve doktora göründük enfeksiyon ve sarılık değerleri yüksek çıkınca bebeğimi küveze aldılar 3 gün kaldıktan sonra başka bi hastaneye nakli istendi götürdük ordaki doktor karaciğer yetmezliği var dedi bundan dolayı da düşmeyen bi sarılığı var çocuğumun.
Bide cvm diye bi virüsten bahsetti bunun için tahlil verdik sonuçlanmasını bekliyoruz negatif ya da pozitif çıkma durumuna göre ya kalmaya devam edip ilaç tedavisi uygulanacak ya da taburcu edilecek.
Öncelikle dualarınıza talibim ve bu durumu yaşamış olan annelerimiz var mı nasıl ilerledi süreç ne kadar ayrı kaldınız bebeklerinizden bunu sormak istedim.