Kızlar iPhone 13 aldım eski telefonum da 8 plus eski telefonumu da severek kullanıyordum eşim gidip hediye almış şuan bir kaç ihtiyacım var 8 plus u satıp ihtiyaçlarımı alayım diyorum bir yanımda kalsın ilerde çok daha zorlanırsan 13 ü satıp 8 e geçersin diyor çünkü telefonumun hiç bir problemi yok sıfırdan farksız sizce hangisi daha mantıklı ? İhtiyaçlarım acil bişey değil