789busra_ benimde kızım çok öksürüyordu ama bronşit başlangıcı dedi doktorumuz nebulizatörle ilaç verdik 10 gün kadar ama ben aynı zamanda akgünlük sakızı diye birşey var onu tavada eritip yakıp üzerine bir tel koyup telin üzerine yıkanmamış yün koydum yün sakızın yanık dumanını çekicek. Sonra bir tülbente sarıp bir gece göğsüne bir gece sırtına koydum isterseniz bir deneyin bunu yapan çok var youtube dan izleyebilirsiniz allahım şifa versin inşallah