Benim bebeğim de aynı 5 ay 23 günlük. 1 aydır böyle. Emmeden uyumuyor. Saat başı da acıkamaz herhalde. Bazen emerken gazını cıkarıyor acaba gazdan mı böyle diyorum. Ek gıdaya da başladım onun etkisi mi diyorum ama ek gıda hiç vermediğim güb de aynı şekilde yarım saat 1 saate bir kalktı. 2 saat uyursa şükreder hale geldim. Eskiden 2 defa kalkardı gecede… Artık kafayı yiyeceğim gerçekten. Doktora gitmeyi düşünüyorum