Kızlar bunj bebegimin kilosunu ovmek için açmadımm öncelikle belirteyim linç yemeden. Bebeğim 75 günlük bugün 2. Ay aşılarını olduk 7 kilo 63 cm kafa çapı da 41 dedi hemşire. Sorum şu kafa çapı fazla değil mi doğum da 36 idi. Hemşireye sordum kalıbına göre normal dedi ama içim rahat değil siiznkiler kaç ??