Pstrkylmz hayır uyku eğitimi almadık , aralık ayında gülnazik hanım 1500 tl demişti şu an 2100 tl olmuş diye biliyorum, ben kızımın hastalık döneminin bitmesini ve azı dişini beklemiştim ilişi bir aradaydı. İkisini de atlattık ve tam artık eğitim alalım dediğimiz noktada eskiye oranla uykularında düzelme oldu, gündüz uyku süreleri ve saatlerini düzenledim gecelerimiz şuan mama için uyanmalı bir şekilde devam ediyor ama mamasını içip tekrar uyuyor. Mamayı bırakması gerekiyor ama başarılı olamıyoruz zorladığımda da tekrar eskisi gibi gece uyanıp mamayı da içmeyince oyun oynar 2-3 saat oturur eskisi gibi diye korkumdan gece beslenmesini de kesemiyoruz bu yüzden de sık uyanıyor. Eskiye kıyasla buna şükür ediyorum ben şuan 🫠