Kızlar gece oğlum doyursam da uyanmıyo o uyanmayınca da uyandırmak hiç istemiyorum ama bezi böyle olunca da hep sızdırıyor sleepy aldım denedim o da pişik yaptı korkuyorum bez almaya pişik yapar yazık olur verdiğim paraya diye aranızda deneyimli olan varsa bana da bi öneride bulunabilir mi acaba