Sabah sağlık ocağına gittik kan verdi menenjiti oldu hemşiresi değişmiş 10 kg çıktı soruyorum kilosu iyimi 3.330 doğdu dedim cvp vermiyor aşıyıda başka hemşireyi çağırdı yanlış anlamayın bende tecrübeliyim ama vurmadım hiç menenjiti dedi yani buda iğne sonuçta neyse kilosu normal mi acaba boyuda 73 cm