Eyluluraz1 Kızlar bebekleriniz oyuncaklariyla ne kadar oynuyor mesela tuttuğu şeyi sallıyor mu ne kadar süre tutuyor ve hangi oyunlardan hoşlanıyor
MotherHoney-S- Eyluluraz1 4.5 aylık Ecee yi öğrendi. Çıngırakları sallıyor ağzına götürüyor Elime saldırıyor telefona saldırıyor oral dönemde oldukları için. Emziğini ağzından alıyor sonra tekrar ağzına koyuyor Oyuncaklardan çok benim yüzüme bakıyor benle oynamak istiyor şarkı söylediğimde mutlu oluyor ilgisi daha çok bende yani Zeka kartlarına bakıyor 2 aydır gösteriyorum sıkıldı artık ama
Ceren55 Eyluluraz1 benim bebeğim çıngırakları sever bazen zorda olsa kendi tutar bazen ben tutturum eline hışırtılı kitap sever ben YouTube’dan müzik açarım Ali babamın çiftliğini falan ama benim bebeğim kucak delisi olduğu için bunları çoğunlukla kucağımda yapıyoruz yatmayı hiç sevmiyor sürekli kucakta dizinde öylemi biz 4 ay 19 günlüğüz
sonbahar3 Eyluluraz1 bizde henüz oyuncak hışırtılı kitap ve çıngırak var ikisinden de çabuk sıkılıyor.
Nsrn1 Eyluluraz1 birazcık bebeğin isteğine bağlı ama eline sığan şeyleri sıkıca tutup ağzına götürüyor hemen. Oyun halısında vakiy geçirmeyi seviyor onun oyuncaklarını yakaladığı gibi ağzına sokuyor yine 😄 hışırtılı kitapla da oynuyor mıncıkladıkça sesi çıkıyor hoşuna gidiyor 😄 ama bir numaralı oyuncağı benim tabii. Birlikte vakit geçirmeyi çok seviyor konuşmamı şarkı söylememi çok seviyor. Türkçe İngilizce şarkılar söylüyorum renkleri sayıları mevsimleri sayıyorum belli bir ritimle. 2 saat uyanık kalınca çoğunlukla uyku sinyalleri vermeye başlıyor rutinimizi yaparak beşiğine yatırıyorum. Uyku süresi değişiklik gösteriyor. Bazen yarım saat uyurken bazen 1.5saat bile uyuduğu oluyor. Tamamen keyfine kalmış yani 😄 memede uyutmamaya dikkat ediyorum ona alışmasını istemiyorum.
3310umbozuk 4 aylık kızım oyun halısını seviyor onun üstündeki oyuncakları yakalıyor sallıyor kitap renkli kart vs seviyor izliyor baya hele ben biseyler anlatınca daha dikkatli bakıyor, hışırtılı kitap ve çıngırak pek sevmedi
Eyluluraz1 3310umbozuk MotherHoney-S- Ceren55 Kızlar birde bebeklerinin kac saatte bir unutuyorsunuz gunduzleri
Eyluluraz1 Benimde 4 ay 12 gunluk oyun halisini seviyor ama çabuk sıkılıyor. Hiçbir oyuncakla 5 dk bile oynamıyor. Ve birseyi tutunca hemen bırakıyor. Cingirak vs elinde tutup hiç sallamıyor ben sallarsam bakiyor sadece. Dedim acaba bizimki mi böyle yoksa 4 ay genel olarak böyle mi. Çünkü 3 aylik tutup sallıyor diyen cok
Eyluluraz1 Ceren55 bizimkiler hep kucakta oturuyor çok zor yatıyor oyun halisina anakucaginda da 5 dk sonra sıkılıyor ağlıyor.
MotherHoney-S- Eyluluraz1 Gündüz uykusu mu sordunuz ? 🙄 O yok 1 aydır neredeyse 5 dk dalıyor hemen uyanıyor.. bazen 20 dk uyuyor şaşırıyorum . Aşırı hareketli ve gündüz uykusu olmadığı için geçen ay az kilo aldı muhtemelen bu ayda öyle olacak . Gecede geç yatıyor habire uyanıyor gece uykusu tam olsa .. Uyku gerilemesi var
Eyluluraz1 MotherHoney-S- çok zor evet 4 ay atağında oluyormuş bizimde çok huysuz ve hareketli bu ara
Eyluluraz1 Nsrn1 maşallah diyelim nazar değmesin bizimki destekli de uyusa desteksiz de uyusa yarım saat 40 dk uyuyor bende pek zorlamıyorum
Eyluluraz1 Nsrn1 sonbahar3 bizde de var gündüz bazen onda uyutuyorum uzun uyusun diye ama pek işe yaramadı bizde maalesef. Bebekten bebeğe değişiyor işte
Nsrn1 sonbahar3 ah çok sevindim gerçekten benim oğlum asla başka yerde uyumuyordu çok zor unutturdum şimdi kendi yatağında uyuyor genelde.