Kızlar şu an size çok ihtiyacım var ..Sabah altıda bebeğim benim yatağımdan düştü , 1.5 saat evde gözlemledim herhangi bir problem yoktu sonrasında bir kere kusunca panikledim ve hemen acile götürdüm özel bir hastaneye ..acildeki doktor tomografi istedi.Bu arada kusma fışkırarak değildi .Bende giderken tomografi çekerler diye gitmiştim.Tomografi sonucunu beklerken yorumlarda ve internette bebekler için çok zararlı olduğunu öğrenince bi sefer getirdiğim için ve çekildiği için ellerim ayaklarım titremeye başladı.Biz gelene kadar doktor değişmişti ve ben doktora tomografi çok zararlı mı hocam diyince o da ters bir şekilde hastaneye getiriyorsanız doktor bunu ister anlatabiliyor muyum dedi soruma cevap bile vermedi tomografi sonucunuz temiz dedi .Bende hocam ben anlayamadım ne demek istediğinizi dedim böyle bir kaç cümle geçti aramızda sonra zaten direk çıktım.hala elim ayağım titriyor düşmesine mi tomografiye mi yoksa doktorun tavrına mı üzüleyim keşke gitmeseydim diyorum ama bu seferde kusma olduğu için hep aklımda kalacaktı.Yemek yedirmiştim Bu arada tüm gece aç olduğu için mama istedi bebeğim 8 aylık