Elif1597 Güzel anneler Aydan 7.aya ne kadarlık bir büyüme gösterdi bebekleriniz doktor bize 300 de alsa yeter dedi ama çok az sizce de öyle değil mi
Birberenannesi Elif1597 dün 6 ay kontrolüne gittik yarım kilo almıştı kızım bundan sonra böyle almasını bekleme 300 400 gram alır en fazla dedi normal yani.
Masalmavi1 Elif1597 bebekler dönmeye başladıktan sonra hareketleniyolar, harcadıkları enerjiyle kalori yakiyolar sonuçta. Benim kızım da 5. Aydan itibaren daha az almaya basladi. Gelişimi normal ise kafaya takmayın bence yeterli.
Elif1597 aylinpala doğru aslında minimum öyle ama gece saatte 3 kez kalktığı bile oluyor kilosu da az gelince bu ay acıktığından mı diye düşündüm