Benim bebeğiminde sarardı 15 aylık şuan gece süt içiyor hergün düzeli bir kere fırçalayabiliyorum çünkü hiç sevmiyor fırçalamayı elma püreli yutulabilir diş macunu aldım zorlada olsa fırçalıyorum ağlasada ben fırçalamasam çürümeye gidicek gibi geliyo fırçaladıktan sonrada peçeteyi ıslatıp siliyorum dişlerini inş durur birazda olsa ön dişlerinde yoktu bir haftadır onlarada bulaştı