Biz de 3 ay 16 günlüğüz. Emziğini kendisi çekip çıkarıyor ağzından. Üzerini örtüyorum battaniyeyi kafasına kadar çekiyor şapşik 😀 ama bi oyuncağa uzanma, dönme falan yok. Normal olduğunu düşünüyorum çünkü daha minnaklar.☺️ Canınızı sıkmayın her çocuk farklıdır, farklı zamanlarda farklı tepkiler verir