Rabiatopl bazen çorba varsa çorba iciriyorum içine minik ekmekler serpiyorum. Bazende sütlü irmikli veya unlu nişastali içine biraz şeker katıp karıştırıp o tarzda bir muhallebi yapıyorum tadı pastaci kremasindan az şekerli gibi oluyor 😂 Birde bizde aside derler bilir misiniz bilmiyorum ama pekmez un su ile bir tatlı yaparlar ondan sık yaparım bizde Çok tüketiriz oğlumda çok bayılıyor hemde katkısız doğal ondan da yedirdigim oluyor 🥰