Lina_3520 https://www.hizliresim.com/q7nvpat https://www.hizliresim.com/2ub4mhi Merhaba kızlar bu botu oğluma 18 kasımda almıştım toplasan iki ay giymedi daha çocuk hemen bu hal almış acaba iade hakkım var mı trrndyolda ne yapabilirim bu konuyla ilgili bana bi akıl verirmisiniz ama kutusunu falan hep atmıştım
acabahamilemiyim Lina_3520 iki ay geçmiş kutusu faturası yoksa iade olmaz galiba fatura olsa da zaman geçmiş trendyol robot mu dijital asistan mı bir şey vardı oraya yazsana en net bilgi ordan gelir