Merhaba hanımlar bebeğim 15 aylık gece beslenmesini kestim bir hafta oldu ama yinede geceleri çok kalkıyor😏😏gece beslenmesine gerimi dönsem artık bıktım açlığamı dayanamıyo acaba🙁 bir yandan dişte çıkarıyo sanırım gündüz 2 uyku yapıyor teke düşsek gece daha iyi uyurmu tecrübeli anneler nolur yazın😭