isilay83 Kızlar oğlum 4 aylık 22 derece odada yatıyoruz yüzü hep buz gibi üşüyomu anlamıyorum ne yapmalıyım ?
leylasnsy isilay83 gayet iyi derecesi üşüyor diye düşünmeyin. Allah korusun hasta olur. Sıcaktan tabi. Bende öyle büyüttüm şuan 2 yaşında çok şükür 1 tane bile serum yemedi antibiyotik kullanmadık çok şükür🙏🏻 Üşümez aksine daha sıcakta hasta olur.
Demre94 isilay83 bizim de aynı hatta bizim 22.5-23 arası yine yüzü soğuk oluyor normal midir acaba ben de bilmiyorum.
Azelia_ isilay83 göğsüne ve sırtına bakin soğuksa o zaman usuyordur.eller yüz ayaklar bunlar usudugunu göstermiyor diyor uzmanlar .
isilay83 leylasnsy Ay bilemedim vallahi baktımki buz gibi üşütücek diye çok korktumm. Teşekkür ederim çok sağolun ♥️
Melinanazkbr Bizim evde 25 derece bazen yüzü soğuk bende hasta olacak diyelprkuyorum 3 aylık 1 aydır hasta bronşit oldu ve geçmek bilmiyor