Beri_34 7 gün önce sağlık ocağında yaptırdım. Sadece ebe doktordan ilaç için reçete alman gerek demişti, onunrica ettim doktor reçete ile rotavirüsü aşısını yazdı, aşıyı ve reçeteyi götürdüm ve ebe yaptı. Reçeteyi kaybetmememi, 2. Dozda da görmesi gerektiğini söyledi hatta