Asyapolat Denizzz88 ben de öyleyim mecburen yüksek çıkanı baz alıyorum havaleden çok korkuyorum Allah korusun düşününce bile ağlıyorum
Denizzz88 Asyapolat Allah korusun bende çok korkarım havaleden bizde yeni 39 40 derecelik ateşli hastalık atlattık aklım çıktı nasıl düşürücem diye
tiredmom_ Asyapolat aynısı başıma geldi temassızlar doğru ölçmüyor diye normal Koltuk altından ölçülen ateş ölçerlerden aldım Çünkü hastaneye götürdüğümde hemşire de onunla Ölçtü temassızlar bebeklerde doğru ölçmüyor dedi hatta