Kızlar bebeğimi 2 yada 3saatte bir emziriyorum en fazla 4saat yapıyorum alarm kuruyorum ama bazen alarmı kapatıyorum uykuluyken farkında olmadan bebeğimde ağlamıyor oda uyuyor uyansada mırıldanıyor uykuda duymuyorum galiba yada oda uyuyor bilemiyorum bişey olurmu