Mdnyce canım ben işe başladığımdada oğlum 2,5 aylıktı sneşnle aynı endişeleri yaşadım. Ama kimse annenin yerini alamıo emin ol. Ben işten gelince oğlum kucağıma atlıyor seni asla unutmaz. Bebeği daha küçükken bırakmak bence avantaj çünkü bakan kişiyede alışıo zorluk çekmio