Jsksksk-34 Kızım 2 ay 2 günlük şu an bıngıldağı 0,5 kapanmak üzere dedi hemşire çok erken henüz bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz d vitaminini devam ettiniz mi?
Oyku_derin33 Jsksksk-34 canım bizim doğduğundan beri çok küçüktu kızım suan 8 aylık kaç kere normal ay muaneye götürdüm hiç bir doktor sorun etmedi hatta gelişimsel pediatri bölümüne de götürdüm oda bı sorun görmedi
Jsksksk-34 Ayy ya hemşire çok korkuttu beni, 2×2 yle doğmuş şu an 0,5 ölçtü ama baş çevresi büyüyor o biraz içimi rahatlattı. Sizde de baş çevresi büyüyorsa sorun olmaz dediler mi yarın hastaneye götüreceğim😐
Oyku_derin33 Jsksksk-34 şuan 8 ay 10 günlüğe Göre gelişimi gayet iyi o sağlık ocağındaki hemşireler beni sinir ediyor varya 10 günlükken çocuğu topuk kanı için götürdüm suratıma baktı bu çocukta sarılık var hemen hastaneye götür götürdüm bı korkuya doktor her doğan bebekte var korkma dedi ve ben o hemşire yüzünden çocuğumu emziremedim sütüm kesildi 😔 sen sadece güvendiğin bildiğin güzel bı doktora götür için rahatlasın canım hemşirelere bakma
Jsksksk-34 Oyku_derin33 ayy çok üzüldüm yaa, hiç duyarlı değiller maalesef empati yapamıyorlar 😐😐😐 zaten sürekli hastane ölçümleriyle farklı ölçüyorlarr🙄