Prensesannesi01 Seymaemre-asya34 bence fikir olarak 2 yaşı bekleseniz dha iyi olur 15 aylık egitim cok yıpraticı olabilir bir de bebeginizin bu eğitim için hazır olmasi lazım haraketleriyle hazır olup olmadığını anlaya bilirsiniz
Woody Seymaemre-asya34 5 aylıkken tuvalet iletisimine başlamistim. Siz baskıcı olmayan tuvalet iletişimi araştırıp ona göre yol çizin
Seymaemre-asya34 Prensesannesi01 affedersiniz hadi ç… diyorum gidiyor banyoya biliyor ç.. baby bay yapıyor sifonu çekince boş basıyorum bazen
Seymaemre-asya34 Prensesannesi01 yazın mayis gibi de başlayabilirim ne kadr erken o kadr iyi dediler 6 aylık bile öğreten varmış belli saatlerde götürüyorlarmış wc ye bunun gibi şeyler