Kızlar oğlum bugün biraz soğuk almıştı ateşi faln vardı hastaneye götürdük ağrı keisci ilcavverdielr icirdim ateşi düştü ama sürekli çığlık atıyor çok ağlıyor ateşi falan yok niye böyle sizce çok ağlıyor uyumuyor uyuyuncada çok kısa süre uyuyor sonra çığlıkla uyanıyor sizde yaşadınız mı bu durumu 7 aylık oğlum